God Jul gott folk!

Ojojoj vilken lång dag det har varit haha.. gick upp vid 9 tiden och kom hem ja för cirka 30 min sedan...?!
Suck säger jag bara.. och julmat? jag SPYYYYR!!
kul att vi har en jävla dag imorgon också med dubbelt så mkt julmat.. och heela släkten!
Sen ska jag faktist se om jag orkar mig ut och partaja lite på självaste juldagen.. har aldrig blivit att jag orkat. :P
eller a jag har inte fått gå ut så många år men haha ja ni förstår.

Jag har iallafall fått sjukt fina och många presenter... och blir som ett litet barn haha ^^
någon som vill med mig till Gina tricot, cubus eller H&M och shjoppa?:D
Jag har nämligen 2000 kr att spendera sammanlagt i dessa tre affärer :D:D:D
kul kul

nu ska jag lägga mig och sova i min nya pyjamas och mina nya lakan som varje jul!
Hoppas ni har haft en lika trevlig kväll som jag.

Godnatt
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0