Galen kväll ;)

Godmorgon godmorgon i stugan!!
Igår var en hyffsat trevlig kväll om man säger så haha... mötte först upp Malin och Annie på Liseberg, satt och väntade i evigheter på att dom skulle fixa saj änna ^^ sen skulle vi gå och möta upp Jessica,Alex och Marcell på Stage kl 22... väl där blev det deras goda nachostallrik :D åååh det börjar rinna i munnen på mig hahah!
Satt där och drack billigt ;)
och tro det eller ej men idag tänkte jag faktist lägga upp lite bilder från igår..
thailandsbilderna kommer dröja ett tag eftersom jag inte har fått bilderna från mammas och deras kameror!
runt 23 drog vi vidare till parklane där det inte var en människa hahah...men dom kom som tur var!
Vad mer kan jag säga... Satt i vippen och gottade oss haha men sen gick folk och dansade.
Hahahaha jag höll på att kissa ner mig på dansgolvet.. Marcell ramlade ner från scenen!!!


Ojojoj vad jag garvade.. sprang ju akut in på tjejernas om man säger så!! bet även av en mit av min tand :(
nu får jag kramp i armen!



Jag bjuder på mig själv,och jag är inte full... trodde bara hela gänget skulle hänga på min lilla grej, men icke sa nicke haha :D


En nykter Josefine med Zandra och Jessica haha


Heta brudar... och marcell på ett hörn...
Liiite skillnad på Alex hand och Marcells haha :D


Några spenderade ju pengar igår om man säger så! ;)


Sen var min kamera ute på en sväng...


Vad ska man saj?


Hej jag heter Zandra och sniffar mig i armhålan på dansgolvet ;)


oj en inte lika nykter Josefine... inte Jessica heller för den delen..
Men jag ser ju brun ut iallafall haha!


Ja som ni ser... först lossa en lilla svarta klacken under början på kvällen.
Sedan påväg till heden ser ni ju vad som hände!
Någon ska till skomakarn some day!

nu ska jag titta på ett antal avsnitt av Andra Avenyn!
Puss 

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha ni verkar haft de roligt.. tråkigt att man inte var med :(



haha tråkigt även med dina skor även roligt att både zandra och jessica hade dina snygga klänningar på sig ;D HAR DE INGA EGNA! HAHAHA skojja :D

2009-12-08 @ 00:35:03
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0