Family guy

Å herregud vad jag älskar family guy :D
såg detta avsnitt på flyget hem från thailand... och garvade alldeles för mig själv. Tessan hade aldrig sett "2 girls 1 cup" förut så hon förstod inte det roliga.

Men det gör jag haha och hoppas att detta förgyller erat humör i några minuter :D
titta och njut!




haha hittade en rolig på någon mamma som fått se den riktiga haha... jag skulle så vilja filma tessan när hon får se den :D


Synd bara att människan som filmar inte kan ha armen still när han/hon filmar... men annars är det roligt ^^
jag har tråkigt som ni märker höhö..
Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHAHAHAHAHAHA men gud TJOCKIS, fan va du garvar hahaha så ful!



btw jossan, jag glömde att ringa när jag kom hem förut för att hälsa god jul.. såg ditt sms, men kan ju inte svara. MEN GODJUL FRUGAN MIN! :D <333

2009-12-24 @ 23:51:54
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0