Chokladtomte

Mumms fillibabaaa....Jag och Jessica var godis sugna ända sen jag kom till henne vid halv 11 typ.
Väl hemma slår det mig att mamma gav mig en chokladtomte när jag vr hos henne och bakade ^^
Ehm det får nog allt bli ett kort inlägg idag.
Imorgon ska jag till jobbet fast att jag är ledig, men vad gör man inte för sina kollegor;)
Vårat hemliga och porriga lucia tåg gör succé imorgon kl 11.30 ;D
Just därför tänkte jag ta att sova lite istället för att sitta och mobba mig vid datorn när det ändå bara är jag och Jessica inne kl 2 på en lördag:p

det spökar i mitt rum Zandra.. :O
Min julstjärna rasade precis ner, och nu börjar min dator visa att den laddas :S
när jag inte äns har laddaren i!

läskigt värre!
Påtal om jobbert så slog jag mitt egna säljrekord!
sålde för 28.580 kr idag!! den döh :D och då hade jag vagn 1 (liten station för er som inte vet)
fittifanken vad ont jag har i min kropp! Sånna dagar som idag får mig att inte vilja jobba nästa säsong. men sånna saker som tex luciatåget får mig att vilja jobba kvar i hela mitt liv!
bra avslut där ja!
natti natti!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0