Bingolotto!

Ja men hallå du!
Här sitter jag i soffan mätt som en jävla gnu.
Kom precis hem ifrån T,K och Jonas hem, vi har spelat lite bingo och ätit liite julmat :P
mkt mkt trevligt... jag bröt lite på min tradition idag.
Jag brukar spela de två första spelen och sen springer jag hem och spelar de två andra med pappa och emelie.
Men idag blev de tre spel med Björn och dom bara för att maten dröjde så.

Fick lite bråttom hem och glömde på nått vänster mina julklappar ifrån dom????
Hur? HUUUR? KAN MAN GÖRA NÅTT SÅNT DUMT?
nu måste jag ju ta mig upp till dom igen efter att bingolotto är slut.
Segt ^^

Jaja nu skrev jag väl inte världens roligaste inlägg men ni vet ju att jag lever :D
Imorgon är det julafton hihihihi

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0