Bakat och klart

Hej alla barn...
Nu har jag precis kommit hem till tre par fulla 40+ och en 20+ haha, inte speciellt kul med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon (dock 12.30 men ändå!) Självklart ligger dom i poolen också som SJÄLVKLART ligger utanför mitt sovrum.

Vi har iallfall bakat lussekatter,kolor och snickerskakor så det sprutar ut ur öronen på oss...
och ja frugan mammas snickerskakor gillar jag ^^ bara en massa sirap,cocos och jordnötsmör typ haha :D
GOTT som tessan hade sagt!
Herreguuuud vad dom låter... som tur är har jag Mr JayEm som pratar i mina öron hahaha
hittade ett nytt roligt klipp. Så sjukt rolig humor!







Ooj oj oj jag döööör!! Ni måste ju bara hålla med mig om att min humor är grym?!
Nu ska jag ringa Björn och säga godnatt...Han har fått en dammsugare som dammsuger själv :D erkänn coolt?
då kan han allt hjälpa till när han inte behöver anstränga sig!! ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: tessan

HAHAHAHA första var askul iaf :D andra orka jag inte titta på ;D

2009-12-12 @ 19:26:54
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha min idol !!

2009-12-14 @ 01:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0