Rika jag :D

Hihihi nu fattas det bara 500 kr i min sparhund och så har jag mina 3000 för fickpengarna till resan..
Gött att jag är så grym på att spara haha nu kan jag shoppa och ändå leva lite innan vi ska åka..
Jag vill till Ullared haha.. då får jag mer för pengarna.. dock inte bättre kvalité men jaja ^^

Idag åker jag till (upp i sverige) haha jag kommer inte ihåg vad det heter.. men jag åker iallafall, och ni skulle sett min resväska haha den sprängs nog om det så kommer in någon liten grej till..
Sen ska jag till pappas jobb och bli bjuden på en påsklunch innan jag åker.. så mammsi kommer och hämtar mig där :)
Jag skriver nog när jag kommer hem igen..

Glad Påsk på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0