Resia

Hej :)
Idag ska jag,Anna,Tilda,Zandra och Tessan in till stan och försöka boka resa till Grekland.. Men jag sitter här och kollar lite på apollo och fritidsresor och det börjar ta slut nu.. så det är nog lägligt att boka nu haha.
igår var jag och Björn på bio.. haha vi såg Kenny begins hahaha så jävla ful film ^^ sen åkte vi hem och nannade kudden.. precis när jag skulle somna så kom jag på att jag varken hade smink,busskort eller någonting som gjorde att jag kunde åka direkt in till stan.. så nu sitter jag här 07.50 och bara väntar på att tiden ska gå.. Pussen fick köra hem mig innan han började jobba haha.
jag funderar allt på att ringa och väcka Zandra... eller Tessan...
hmm, det får nog bli Zandra för Tessan blir bara så arg... mohahaha :D

Haha nu sitter jag här och lyssnar på bandit... dom är nog inte friska ska jag säga er.. nu sitter dom och mobbad Linda Rosing, eller dom jämför med dom där bisexuella tvillingarna som börjat dejta på Mtv... :S


Haha detta är allt min humor... jag fick mig några goa skratt haha...
Du måste se :D

http://www.youtube.com/watch?v=A997EJtK6Gg

Nu ska jag nog duscha eller nått.. här kan jag ju inte sitta hela morgonen!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0