Pengar pengar

Hej
Idag har jag jobbat extra hos SKF för hur goa pengar som helst...
Jag kom dit kl 14 och slutade runt 19.. för det fick jag 600 spänn utan att göra någonting typ..
Vi dukade upp allting.. kaffe /dricka allt var verkligen uppdukat. sen stod vi och väntade på att alla pensionärer skulle gå så att vi kunde börja duka av.. :S  Sen slutade vi hahah :D

gött gött så nu ska jag köpa min studentbiljett ^^
Imorgon är det veckans första slutprov och jag behöver inte hjälpa till längre.. jag får stå i baren istället ^^
skönt, sen på torsdag är de min tur.
Och jag är ARG på Trevor.. han lovade att jag inte behövde servera min familj ifall jag fick dit dom. men nu står jag här med både familjen som gäster plus 2 till.. så samanlagt har jag 13 gäster istället för 9..
jag blir så arg..!!!

Nu ska jag sova :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0