Kreta

Nu är det bokat och klart..:)
Vi fick oss ett nytt problem när det andra väl var löst.. men det andra löste ju sig tillslut ändå ^^
gött gött... det kommer blir roligt, känner det på mig haha.
Sen blev det ju lite dyrare än vi trodde men det gör då inget.. för min kära pappa sa att han kunde betala den.. som en studentpresent. :D

kuul kuul...
Snart åker jag iväg och susar ner för backen.. det är jobbigt att vara så fruktansvärt populär.. haha jag hinner inte träffa er alla innan..
pussen ville inte vara med mig idag. :(

så jag ska träffa Tessan och Anna... kanske karin också om hon går med på att vara med oss.. annars får hon hålla sig tills efter lovet :)


nu ska jag gå och värma mig.

pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0